Serwis wykorzystuje ciasteczka (cookies) w celu: gromadzenia
informacji związanych z korzystaniem z serwisu, ułatwienia
Użytkownikom korzystania z niego, dopasowania treści wyświetlanych
Użytkownikowi oraz tworzenia statystyk oglądalności. Użytkownik ma możliwość
skonfigurowania ustawień cookies za pomocą ustawień swojej
przeglądarki internetowej. Użytkownik wyraża zgodę na używanie i
wykorzystywanie cookies oraz ma możliwość wyłączenia cookies za
pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze
korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystanie plików
cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Artykuły / Realizacja projektu "Uwierzyć reklamie..."
dodane w środa 13 grudnia 2017 r., przez Mariola Wejherowska
W klasie VIIa zrealizowałam projekt pt."Uwierzyć reklamie" . Głównym celem tych działań było redagowanie reklam wybranych książek. Najpierw uczniowie przypomnieli, jakim tekstem jest reklama. Z kolei wymienili środki językowe charakterystyczne dla tej formy. Po prezentacji kilkunastu książek zakupionych w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa (m.in. następujących autorów: Ewy Nowak,Andrzeja Sapkowskiego, Arthura Conana Doyle'a, Sophie McKenzie, Stephanie Meyer, Katie McGarry) dzieci przystąpiły do tworzenia haseł reklamowych. Powstały ciekawe propozycje - nie tylko ze względu na tekst (musiał zawierać elementy perswazyjne i informacyjne ), ale również elementy plastyczne. Efekty pracy uczniowie zaprezentowali na forum klasy oraz została wykonana gazetka ścienna.